Atina – Kiklat Adaları – Marmaris

1. Gün Cumartesi
Cumartesi akşamüstü 17.30 da Marmaris Netsel Marina'da teknemizde buluşma. Teknemizde alacağımız teknik brifingle teknemizin üzerindeki sabit ve hareketli donanımı tanıyoruz. Ortaklaşa alınan kumanyalarımızı yerleştirdikten sonra, teknemizi seyre hazırlıyoruz. Akşam yemeği Marmaris'te serbest.Geceleme teknemizde.

2. Gün Pazar Rodos

Sabah erkenden kalkıp teknede alınan kahvaltıdan sonra,  halatlarımızı çözüyoruz. Marmaris'e 25 Deniz Mili mesafede olan Rodos adasına hava şartlarına bağlı olarak yaklaşık 4 saatte ulaşıyoruz. Giriş işlemlerimizi yaptıktan sonra adayı keşfe çıkıyoruz. İsteyenler yaklaşık 45 dakika süren şehir turuna katılabilirler.

3. Gün Pazartesi Halki (Herke)

Sabah teknede alınan kahvaltıdan sonra,  halatlarımızı çözerek Halki adasına yola çıkıyoruz. Rodos'a 35 mil mesafede olan adaya seyrimiz hava şartlarına bağlı olarak yaklaşık 6 saat sürecektir. Teknemizi bağladıktan sonra yaklaşık 300 kişini yaşadığı adayı dolaşmaya çıkıyoruz. Akşam yemeğini sahildeki restoranlardan birinde alıyoruz.

4. Gün Salı Tilos (Cilyaki)

Sabah teknede alınan kahvaltıdan sonra,  halatlarımızı çözerek Tilos adasına yola çıkıyoruz. Halki'ye  14 mil mesafede olan adaya seyrimiz hava şartlarına bağlı olarak yaklaşık 3 saat sürecektir. Sakin bir sahil kasabası olan Tilos'a yanaştıktan sonra adayı gezmeye çıkıyoruz. İsteyenler Tilos'un plajında deniz keyfi yapabilirler.

5. Gün Çarşamba Nisiros (İncirli)

Sabah teknede alınan kahvaltıdan sonra,  halatlarımızı çözerek Nsyros adasına yola çıkıyoruz. Tilos'a  15 mil mesafede olan adaya seyrimiz hava şartlarına bağlı olarak yaklaşık 3 saat sürecektir. Ada inciri, en son 1840 da lav püskürten ve şimdi suskun olan yanardağı ve volkanik taşlarıyla ünlü. Kraterin üstündeki köy görülmeye değer.

6. Gün Perşembe Simi (Sömbeki)

Sabah teknede alınan kahvaltıdan sonra,  halatlarımızı çözerek Simi adasına yola çıkıyoruz. Nisiros'a  35 mil mesafede olan adaya seyrimiz hava şartlarına bağlı olarak yaklaşık 6 saat sürecektir. Sünger ticareti ve eskiden yılda 500 gemi üretilen tersaneleriyle 17'nci Yüzyıl'da 12 adanın en zengini olan Simi'yi gezerek akşam yemeğinde meşhur deniz ürünlerinin tadına bakıyoruz.
20. yüzyılın başlarında Simi ile İzmir (Smyrna) bölgenin Rumları tarafından 'kardeş' ilan edilmişler. Bu çerçevede 1905 yılında İzmir'deki Aya Fotini Kilisesi'nin 'barok' çan kulesinin bir kopyası Panormiti koyuna dikilmiş. 1922'deki büyük İzmir Yangını'nda kül olan Aya Fotini Kilisesi'nden kalan son parçalar da Simi'ye getirilmiş. Bu koyda bulunan Moni Taksiharki Mikhail Kilisesi Yunanlı denizciler tarafından hac yeri sayılıyor...

7. Gün Cuma

Sabah teknede veya sahildeki kafelerden birinde alınan kahvaltıdan sonra son alışverişlerimizi yaparak, Marmaris'e (37 mil) dönmek üzere demir alıyoruz. Hava şartlarına bağlı olarak yaklaşık 5 saat sürecek bir seyirden sonra Marmaris Netsel Marina'ya yanaşarak bir sonraki seyrimizde tekrar görüşmek dileğiyle vedalaşıyoruz. Tekneden ayrılma Cumartesi sabahı 09.00 dır.