Bodrum – Hisarönü Körfezi – Marmaris

1. Gün Cumartesi
Cumartesi akşamüstü 17.30 da Bodrum Turgutreis Marina'da teknemizde buluşma. Teknemize yerleşmemizin ardından ortaklaşa alacağımız kumanyamız için alışverişe çıkıyoruz. Kumanyamızı teknemize yerleştirdikten sonra akşam yemeği Turgutreis'te serbest. Geceleme teknemizde.

2. Gün Pazar

Sabah teknede alınan kahvaltıdan sonra, teknemizin üzerindeki sabit ve hareketli donanımı tanıyıp, teknemizi seyre hazırladıktan sonra halatlarımızı çözüyoruz. Gün içinde yelken yapıp, yüzme molası verip, hava şartlarına bağlı olarak 22 mil uzaklıktaki Knidos limanına ulaşıyoruz.

Hafta boyunca, gündüz yelken yapıp, değişik koylarda verilen yüzme molalarıyla değerlendirdikten sonra, akşamları Hisarönü Körfezi'nin güzel koylarından birinde geceliyoruz. İsteğe bağlı olarak bir akşam Datça, Selimiye gibi limanlardan birinde geceleyebiliriz.

7. Gün Cuma

Sabah alınan kahvaltıdan sonra, bulunduğumuz son koydan/limandan dönüş yolculuğumuza geçiyoruz. Yelken ve yüzme molalarından sonra akşam Yalancı boğaz Yat Marina'ya yanaşıyoruz. Tekneden ayrılma Cumartesi sabahı 09.00 dır.
Önemli Not: Hisarönü Körfezi'ndeki programımız, uğrayacağımız koylar ve limanlar grubun ortak kararına ve hava şartlarına göre belirlenecektir.